2 תשובות
1600 כמדומני
משכורת לוחם. אם אני לא טועה 1600 בערך.
דרך אגב, ממש ממש לא עושים את זה בשביל כסף.
קרבי זה הכי.
דרך אגב, ממש ממש לא עושים את זה בשביל כסף.
קרבי זה הכי.
באותו הנושא: