התחברות הרשמה

כמה כסף חיילים בקרבי בחילוץ והצלה עושים בחודש.?

29 בדצמבר 2020, 13:07
גיוסחייליםצה"ל    
2 תשובות
1600 כמדומני
M
Mello
משכורת לוחם. אם אני לא טועה 1600 בערך.
דרך אגב, ממש ממש לא עושים את זה בשביל כסף.
קרבי זה הכי.
מ
מסטולה שמאלנית
באותו הנושא:
חילוץ והצלה זה קרבי או תומך לחימה?
פקחית טיסה/מדריכת חילוץ והצלה/מדריכת איסוף קרבי?
שמעתי שמשקל מתחת ל50 מוריד פרופיל בצבא, אפשר להיות בחילוץ והצלה אם אני שוקלת מתחת ל50?
איך זה לוחמת חילוץ והצלה?
חילוץ והצלה בצבא נחשב קרבי?
אני רוצה להתגייס לחילוץ והצלה אבל לא קיבלתי את זה בשאלון העדפות זה אומר שאני לא יכולה להיות בחילוץ והצלה?
פרופיל 64 אפשר להיות לוחמת בחילוץ והצלה ?
מיישהי פה מתגייסת ללוחמת בחילוץ והצלה?
איך המסע סמל בחילוץ והצלה?
כמה זמן השירות בחילוץ והצלה בצבא
יש כאן אנשים בחילוץ והצלה שאפשר להתייעץ איתם ?