התחברות הרשמה

אנשים שבפאנדום של פייבסוס

יש קבוצת וואצאפ פעילה?
או אפילו קבוצה באינסטגרם?
ואם לא, אם היו פותחים אחת כזו הייתם נכנסים?
וכמה זמן אתם בפאנדום?
אה וגם מה השם שלנו? כאילו בפאנדום של וואן דיירקשן אז אני דיירקשנית אבל מה עם הפאנדום של פייבסוס?
29 בדצמבר 2020, 11:26
פאנדוםמעריציםלהקות5SOSזמרים    
תשובה אחת
לא יודע לגבי כל אלה, אני כן מעריץ של הלהקה אבל לא ברמה של קבוצות מעריצים וכאלה...
מעריץ אותם כבר כמה שנים.
השם של הפאנדום זה 5sos fam
G
GodOfWar
באותו הנושא:
אם הייתם פאנדום (לבחור אחד בלבד) אז איזה פאנדום הייתם?
יש כאן אנשים שאוהבים את הלהקה פייבסוס??
אנשים שהפאנדום שלהם זה טין טיטאנס גו...
איך מכירים עוד אנשים בפאנדום שלי???
כל מי שבפאנדום כלשהו כנסו
למה הפאנדום של בילי שונאים את אריאנה ופאנדום של אריאנה שונאים את בילי?
אנשים שבפאנדום של ההילס? Jesse Underhill-Hills
אם פאנדום אחד היה יכול להציל את העולם,איזה פאנדום הייתם בוחרים?
יש לאנשים כאן עמוד פאנדום?
למה כל מי שבפאנדום של פרסי ג'קסון שונא את הרה?
אנשים עם עמוד פאנדום?