תשובה אחת
לא יודע לגבי כל אלה, אני כן מעריץ של הלהקה אבל לא ברמה של קבוצות מעריצים וכאלה...
מעריץ אותם כבר כמה שנים.
השם של הפאנדום זה 5sos fam
מעריץ אותם כבר כמה שנים.
השם של הפאנדום זה 5sos fam
באותו הנושא: