6 תשובות
איכ לא מרקם שיצר השטן
נדיר
אני אוהבת לשים את זה בקרם קוקוס זה טעים רצח ולא ניסיתי יוגורט
כן יאמיי
לאלא
איכ
כן וואי זה ממש טעים