10 תשובות
המואר, אין לי מושג למה
אטיל מטבע ואחזור עם תשובה
הצד האפל, קודם כל אדום ושחור זה אחלה שילוב, דבר שני זה הרבה יותר מגניב להיות רע מאשר טוב...
נ.ב. בא לי להיות איזה אססאסין כזה
נ.ב. בא לי להיות איזה אססאסין כזה
וואי איזה שאלה
הצד האפל משאיר אותך רק עם הכוח, בצד המואר אתה שולט בעצמך ומשיג כל הזמן חברים וזה..
חוץ מזה באלי שיקראו לי ג'דייי
הצד האפל משאיר אותך רק עם הכוח, בצד המואר אתה שולט בעצמך ומשיג כל הזמן חברים וזה..
חוץ מזה באלי שיקראו לי ג'דייי
נראה לי שהייתי בוחרת בצד האפל רק בגלל שהוא נראה מגניב וחזק והייתי רוצה גם להיות גם חיילת סער
דארק סייד כי זה אחד המגניבים אבל מצד שני אני כנראה הייתי בלייט סייד או גריי גדיי כמו שאני מכיר את עצמי
אפל,
הם יותר מגניבים
הם יותר מגניבים
^ נו ואז מה ? אני השתעמם..
חוץ מזה הצד האפל יוצא עם שם רע וממש באלי שיקאו לי ג'דייי
חוץ מזה הצד האפל יוצא עם שם רע וממש באלי שיקאו לי ג'דייי
שואל השאלה:
אם את משתעממת את תמיד יכולה להשמיד כוכב או שתיים או לחנוק עם הכוח איזה קבוצה של ילדים פדוואנים
אם את משתעממת את תמיד יכולה להשמיד כוכב או שתיים או לחנוק עם הכוח איזה קבוצה של ילדים פדוואנים
שואל השאלה:
מי צריך חברים כשאתה שולט בגלקסיה !!
מי צריך חברים כשאתה שולט בגלקסיה !!
באותו הנושא: