6 תשובות
תנסה ביחד עם fn
או ctrl זה אמור לעבוד
או ctrl זה אמור לעבוד
אם זה מחשב נייד צריך ללחוץ על fn+prtsc ואז זה אמור לקחת צילום מסך
שואל השאלה:
אה לחצתי על הלא נכון, תודה (:
אה לחצתי על הלא נכון, תודה (:
אנונימי
שואל השאלה:
צריך ללחוץ עליו ועל עוד משהו ביחד? כי זה לא מצלם
צריך ללחוץ עליו ועל עוד משהו ביחד? כי זה לא מצלם
אנונימי
מה שאמרו מעליי
prtsc
באותו הנושא: