11 תשובות
לא זה טוב
מה פתאום אנחנו הכי טובים
כנראה אצלך הכי כיף
כל עוד זה לא בגדר ניצול אז זה טוב
לא זה דווקא כטוב
אם אתה נהנה מזה אז אני לא חושבת שזה דבר רע אבל אם אתה לא אוהב את זה אז זאת כבר כן בעיה
לא רק שלא יצא מצב שמנצלים אותך או שמתבאסים עלייך שאתה לא יכול או משהו
שואל השאלה:
חחח לא אם אני לא יכול לא מתבאסים עליי או משהו וזה גם לא כאילו שיש לי בית כזה גדול או מיוחד, סתם יוצא מצב שלרוב אני זה שמנדב את הבית
אנונימי
לא חושב כשזה משהו רע, פשוט זה צריך להיות מהרצון שלך ואם זה כיף לך. אז למה לא ?
אמ בשלב מסוים זה נהיה פחות כיף
לא זה מושלם