90 תשובות
למה שהם יסתכלו עלייך?
אנונימית
מאותה סיבה שבנות *לא* מסתכלות עליי ברחוב
סתם אולי הם מתביישים לכי תדעי
יש מישהי שמושכת יותר את העין?
כי את לא יפה אולי?
אנחנו אמורים?
אנונימי
כשבן אדם הולך ברחוב הוא לא יכול לקלוט את כל האנשים שנמצאים שם, יש יותר מידי פעילות ברחוב.

או שיכול להיות שאותו בן אדם עסוק מידי וכנראה נמצא בעיניינים ובבעיות שלו
זה או שאת עוברת ליד הומאים או שאת לא מושכת
אנונימי
1. אין להם ביטחון עצמי
2. הם בטלפון אז להסתכל עליך לא כל כך מעניין אותם
3. את יפה מדיי והם מתביישים
4. את לא כזאת יפה כדי שהם יסתכלו
5. זה מביך להסתכל על אנשים ברחוב
6. זהו
אנונימית
שואל השאלה:
אני באמת לא מבינה את זה...
יש לי סטייל מיוחד ושיער ורוד בהיר אני חושבת שאני בחורה יפה ומגניבה
אנונימית
יכול להיות שאת פשוט לא מושכת
אוללה סקרת אולי אני חוזר בי
ואם היו מסתכלים זה הטרדה
העם דורש אינסטגרם סיקרנת עם השיער הוורוד
יש לנו דברים יותר חשובים לעשות
אנונימי
כי אנחנו לא צריכים
פליז שלחי אינסטגרם
בבקשה
שואל השאלה:
^ אתה לא בגיל שלי
זה ירגיש לי מוזר לא בקטע רע
אנונימית
גם בנות לא מסתכלות עליי אל תדאגי
אני מומחה בלהסתכל על בנות בלי שישימו לב, אולי גם אצלך
כי היופי שלך מסנוור
באמת שאני לא מבין. אם מישהו מסתכל על מישהי זו הטרדה, אם לא זה מעליב.
וואט טה פאק עזבו אותה אמאל'ה לא לשלוח אינסטגרם לאנשים שאת לא מכירה ככה. אם תדברי איתם יותר זה משהו אחר.

אני אתחיל עם עידוד. יש לך שתי עיניים, אין סיכוי שתצליחי לראות 360 מעלות נכון?
את חושבת שאת יפה. אני לא רואה סיבה דבר יותר טוב מזה. זה יותר חשוב אם מסתכלים עלייך או לא.
אם את לא היית חושבת שאת יפה, הייתי אומר לך קודם כול תעבדי על הדימוי העצמי שלך. איך שאת רואה את עצמך זה איך שאחרים רואים אותך תאמיני או לא.
במקרה את לומדת בתלמה?
אנונימי
תראי אנחנו באמת לא יכולים להגיד כלום בלי לדעת איך את ניראת.
כל דבר שנגיד, זה ניחוש בלי תמונה.
1. למה את רוצה שמישהו יסתכל עלייך ברחוב? זה לא נעים שמסתכלים עלייך הולכת ברחוב
2. למה שבן שמחליט ללכת לו סתם ככה יחליט להסתכל עלייך? למה שהוא יסתכל? מה אכפת לו?
אני נותן לכלום תאינסטגרם שלי קחו כולכם
hori_gbay88
יש שם תמונ שלי שחומי הכלב שלי
יהיה נחמד לקבל רמז
כי אני מתבייש
בת כמה את?
אני לא חושבת שבנים יוצאים מהבית בשביל להסתכל על בנות .
אני לא הולכת ברחוב ומסתכלת על בנים זה יראה מוזר וגם מה אני משועממת או משהו
אנונימית
הם בטוח מסתכלים, את פשוט לא רואה.
ולכל אלה פה שאומרים שהם לא מסתכלים, דיי להתייפייף שנינו יודעים שאתם מסתכלים, אני בת 15 וגם בני 20+ מסתכלים עליי אז דיי לשקר לעצמכם.
כי את מכוערת מה אני אגיד לך
בלי תמונה אין תשובה
מי אתם שתגידו לה את זה אתם אמיתיים?

א. לא ראיתם אותה
ב. תדמיינו אתכם במקומה. במקרה הטוב היא תיפגע במקרה הרע היא תיקח את זה אישי. מה זה?! אתה יודע כמה בנות מרגישות את זה? תעשיית הדוגמנות לצערי משפיעה גם על יפות. אתה לא יודע מה הן עוברות. אני אגע בזה קצת כי זה לא השאלה פה.
הן מרכיבות את עצמן וזה כואב אח שלי. יש כאלה שגם מתאבדות לא עלינו.
אולי הם מסתכלים אבל לא ישירות.
^^אני אוהבת אותך
אולי כי הם לא מסתכלים על כל בת שעוברת
לפעמים מסתכלים ואת לא יודעת
איך אנחנו אמורים לדעת
למה אני חייב להסתכל עלייך אמאל'ה מה עשו מאתנו
אולי הם פשוט מטומטמים
אני לא מאמין שאני אומר את זה בתור ימני קיצוני
אבל הפעם אני עם לפיד
שלחי תמונה זה מסקרן

שיהיה ברור אני לא מנסה להטריד או משהו, סתם מעניין.
אנונימי
תקשיבי... שבנים מסתכלים עלייך זה לא כיף!
יש לך מושג כמה פעמים ראיתי שמישהו מבוגר מסתכל עליי ואז הוא עושה כמה צעדים לעברי ואני ישר שולחת יד לתיק?? (גז פלפל וכל מיני) את יודעת כמה פעמים זה לא עזר??? למזלי לא הגעתי למצב של א*נס אבל ההטרדות שחוזרות על עצמן?! הייתי נותת הכל כדי שבמקרה הזה לא ישימו לב אליי ולא יסתכלו עליי.
אנונימית
עליי מסתכלים, וזה לא נראה שמאיזו סיבה מיוחדת אני בסך הכל חמודה לא איזו מלכת יופי עכשיו, יש אנשים שמסתכלים על כל בנאדם שעובר ברחוב גם על סתם אישה שסוחבת שקיות עם קניות ויש אנשים שלא מסתכלים על אף אחד.

הם לא יכולים לדעת איך את נראת ולפי זה לבחור אם להסתכל או לא מלפני שהסתכלו בכלל חח תחשבי על זה.

גם ראיתי מישהי יפה רצח, בחורה פצצה מעוררת קנאה ואף אחד לא הסתכל עליה, אם את רוצה לדעת אם את מושכת/יפה או לא זאת לא הדרך כי זה תלוי בעוד סיבות, את יכולה לשאול את מי שיענה לך הכי בכנות ולא להסתפק בדעה אחת כי יופי זה גם בעיניי המתבונן וגם אם אחת חושבת שאת לא משהו 20 אחרים יכולים לחשוב שאת יפה רצח אז תמיד טוב לקבל כמה דעות.

נ.ב רק מהתיאור שלך פה כבר סיקרנת אנשים, את נשמעת יפה מה שגם סטייל מוסיף הרבה, גם אם פנים של מישהו לא יפות קשה להתעלם מסטייל מיוחד או משיער בצבע שלא רואים בכל מקום אז כנראה שהם סתם באמת לא מסתכלים בלי קשר למראה שלך וגם אם היו מסתכלים עלייך קשה לדעת אם זה אומר שאת יפה או שסתם עניין אותם הלבוש או השיער, כדי באמת לדעת את צריכה לשאול אנשים שיענו לך בכנות ויותר מבן אדם אחד.
אנונימית
כי את לא יפה
כי את לא נראית טוב
או שאת יפה וקצת מבייש להסתכל
או שאת לא נראית כל כך טוב
או שפשוט יש דברים אחרים יותר מעניינים ברחוב או בחייהם
אהבתי שאתה ישר!!!
אולי את לא מושכת
כי הם לא מסתכלים עלייך למה שהם יסתכלו עליך את מסתכלת על כל מי שיש לידך ברחוב?
כשהם מסתכלים קוראים להם מטרידים
וכשלא מסתכלים זה גם לא בסדר?
אני לא בן,אבל לא הבנתי מה את רוצה שהם יעשו...
כי הם רואים הכל בפ*רנ*
אנונימית
הם לא רוצים לצאת מוזרים בגלל שאת מושכת את העין יותר מדיי עם השיער הורוד והסטייל והכל...
יש מצב מסתכלים רק מתי שאת לא שמה לב (זה מה שאני עושה בעיקרון)
מבטיחה מסתכלים כשאת לא שמה לב. ככה אני מסתכלת לפעמים כי לא בא לי שיווצר מצב מביך או משהו של בהייה ממושכת.
רק עניין של זמן עד שתקלטי מישהו מסתכל.
וואלה לא יודעת איך את נראת אז אני לא יכולה לציין או לשער.
אוי לכל האלה שרושמים לא מושכת / לא יפה , גם על אנשים שהם לא משהו בישבילכם יוצא לאנשים להסתכל לפעמים כי מראה חיצוני הוא יופי סובייקטיבי ולא כולם חולקים את אותו הסטנדרט.. חשבתי שזה מובן מאליו.
אנונימית
כי הם לא יוצאים לרחוב כדי להסתכל על אנשים יש להם חיים
כי *את* חושבת שאנחנו ככ מעוניינים בכן כי כולם אומרים את זה אבל זה לא נכון
כי את מכוערת
אל ץיכנסי לזה עם עצמך בבקשה אל אני בטוחה שאת מהממת
אנונימית
אבל גם בתכלס אף אחד לא א יושב לבהות באנשים ברחוב וגם אם כן לרוב מסתירים את זה כי זה יהיה מטריד אם תראי מישהו יושב לבהות בך
אנונימית
אני אשאל אותך שאלה אחרת.


למה את רוצה שיסתכלו עליך בכלל מה יוצא לך מזה
מה הסטייל שלך? אינדי כזה?
אנונימית
לפי מה שתיארת הייתי מסתכל.. חוץ מיזה תגידי לי משהו.. איך את יודעת שלא מיסתכלים?
הסתכלת על כולם באותו זמן כל שניה ושניה כדיי ליראות אם מסתכלים?
אני לא מבין יש בנות שאומרות שהם לא רוצות שיסתכלו עליהם ברחוב וזה מטריד אותם ואז את באה ואומרת שצריך להסתכל עלייך?
מה עשיתי לכן חבורה של בנותזונות תקבעו כבר תדעה שלכן
^ מה אתה מקלל? כמו שאצלכם כל אחד הוא שונה אז גם אצלנו כל אחת היא שונה, אין לנו אותה דעה זה לא הגיוני שלכל הבנות בעולם תיהיה אותה דעה ואותו אופן הסתכלות על החיים, אז יש כאלה שזה מפריע להן ויש כאלה שרוצות בשביל להרגיש יפות או משהו
אנונימית
חחח, בנות זה לא גוף אחד.. סוגים זנים ומינים שונים ומשונים של בנות..
סטייל מיוחד? שיער ורוד בהיר? חושבת שאת בחורה יפה ומגניבה?!?! וואו אני לא הייתי נוגע בך במקל סנוקר והייתי מעדיף לשפוך חומצת קיבה לתוך העיניים שלי ואחרי זה להסתכל לתוך השמש
אנונימי
"סטייל מיוחד" זה לא מה שאנשים אוהבים לרוב וגם שיער ורוד בהיר. זה די נשמע פריקי אפילו ואנשים לא אוהבים את זה אז מה לעשות..
עכשיו זה ברור למה לא מסתכלים עליך
אנונימי
הלו הלו מה קרה
אגב גם אני לא הייתי נוגע בה במקל סנוקר.. זה נישמע טיפשי ולא כיף..
אל תקשיבי להם.. שיער ורוד בהיר יפה פיצוצים.. ואם הם יכנסו לגוגל ויכתבו בחורה עם שיער ורוד בהיר.. הם יחזרו לפה אחרי שאכלו את האצבעות.. הם מדברים באוויר
מה..?
אנונימי
כי לאנשים יש טקט. באמת עדיף ממישהו שיתקע בך מבטים.
עליי דווקא מסתכלות
חחח קוקסינלים
תצרי קשר
אולי הם מסתכלים שאת לא מסתכלת
אולי אין חרמנים באיזור שלך תשמחי
שואל השאלה:
אנונימי עם החומצה בעיניים חחחחחח בוא תגזים עוד
אני לא פריקית/גותית
דרך אגב אני בת 23
תודה למי שאמר שזה יפה בעיניו (השיער וזה)
ותודה שזה בחמות חחח
אולי הגזמתי שאמרתי שלא מסתכלים עליי בכלל כי כן מסתכלים ולפעמים מחמיאים אבל פשוט לא ליטרלי מתחילים איתי
אנונימית
כניראה חושבים שאת יפה מידי בשביל להיות פנויה
כי את סתם עוד ילדה ממוצעת שאין סיבה שיסתכלו עליה.
אנונימי
כי הם לא מטרידים, את נמצאת במקום טוב אז
בנות:
למה בנים לא מסתכלים עליי ברחוב?
גם בנות:
איכ הוא הסתכל עליי ברחוב איזה סוטה
גם עלי זה בסדר
מה זה התגובות האלה
די להתייפייף בנים מסתכלים על בנות ובנות מסתכלים על בנים
אנונימית
אולי את פחות מושכת
כי בנים לא מסתכלים על כל אחת ואחת ברחוב, ותפסיקו להגיד לה שהיא לא מושכת אם לא ראיתם אותה..
חחח מה למה שהם יסתכלו עלייך או יותר נכון למה את רוצה
אני חושב שהאיזון שלך בין קבלה לנתינה לא מאוזן.. את רוצה לחוות את ההרגשה שמסתכלים עליך כדיי להרגיש טוב.. סיפוק עצמי..
אם את רוצה ליפתוח את צינור השפע שלך בעניין הזה, תיתני.. יש לקבל ויש לתת.. יש לקבל אור ולהחזיר אור.. את צריכה לתת מבטים לבנים, לתת אור, כדיי שיחזירו לך אור.. "דומה מושך דומה"..
אולי את תמיד מסתובבת עם בנות יותר יפות ממך
את לא יפה
צר לי