8 תשובות
באיזה סגנון
אולי זה אני (יוני בלוך)
אל תצאו עלי אבל future nostalgia
אחד מהאלבומים הכי טובים בפופ
walls
flicker
the dark side of the moon
עדיף לפנות כזה שעה מהחיים ולהקשיב לזה ברצף, זה ממש יפה ועמוק ויש רגעים שאתה ממש מרגיש כאילו אתה עף בחלל
טונהפארק- טונה
6- הדג נחש
מרסדס בנד- מרסדס בנד
שואל השאלה:
^^הכל
מה שאתם אוהבים
אנונימית
somewhere in time
cowboys from hell
ride the lightning
rust in peace