10 תשובות
לרוב כן, יש פעמים שאני מתבלבלת
כן . יש להם קולות מאוד שונים אחד מהשני , זה מה שהופך את המוסיקה שלהם לכל כך מיוחדת. למרות שהקולות שלהם שונים הם משתלבים מדהים אחד עם השני.
כן
כן
אכן
כן
כן הקולות שלהם דיי שונים את האמת חוץ משל הארי וזאין לשנייהם יש קול ממש דומה
כן, עם השנים שאת מכירה אותם את מזהה אוטומטית
באותו הנושא: