8 תשובות
תנסה לחפש את הטוב שבכל דבר ולהיות אופטימי
כאילו
ממה אתה עצוב? חחח
אנשים שמחים וזה כי כיף להם וטוב להם עם אנשים שהם אוהבים
חברים טובים יעשו את העבודה לדעתי
ממה אתה עצוב? חחח
אנשים שמחים וזה כי כיף להם וטוב להם עם אנשים שהם אוהבים
חברים טובים יעשו את העבודה לדעתי
פשוט תשאל איך להיות כמו "עיראקית" ? לא סתם חחח
בטח כולם עכשיו יעשו לי מינוסים
אממ פשוט תנסה לקחת הכל בחיובי ולהסתכל על הצד הטוב בכל דבר
בטח כולם עכשיו יעשו לי מינוסים
אממ פשוט תנסה לקחת הכל בחיובי ולהסתכל על הצד הטוב בכל דבר
להבין שאם כנשים מסביבך מסוגלים גם אתה יכול , לא לקחת הכל קשה להבין שזה תהליך החיים והם חרא לפעמים.
אם אתה אומר שאתה כזה אתה כנראה לא באמת ופשוט מנסה להיות ילד סנטר או משו
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אני לא...
אבל אני לא...
אנונימי
גם אם זה בתת מודע או שאתה מתכחש
אנונימי
ואגב יכול להיות שהחיים שלך באמת חרא ואני טועה
אנונימי
באותו הנושא: