7 תשובות
הכי בריא או הכי טעים?
מה זה הכי טוב תלוי את מי שואלים אני למשל לא אוכל אבוקדו אז לי זה לא יהיה ג אבל זה הכל אישי
בריא הייתי הולכת על ג
סתם משהו שהייתי מתה לאכול עכשיו אם לא הייתי בדיאטה זה לגמרי א

עריכה: אז לגמרי א
א אבל אם את בדיאטה אז ג
שואל השאלה:
לאלא הבנתם חיחי
לא אכפת לי מבריא, זה אוכל שאני אוהבת אבל ההתלבטות קשה:(
אנונימית
אז א
ג.
הייתי הולכת על גימל