5 תשובות
כן התאהבתי
ועזבתי את הבית ספר אז כבר ירד לי
לא איכס
אני לא מצליחה לשחרר ממנה
אני מאוהבת בה מאז שהייתי בכיתה ט (עכשיו אני יא)
אנונימית
כן בעיקר בקול הגברי והעבה שלה והשפם
אנונימי