8 תשובות
ממה את מפחדת?
L_E
את רוצה לפנות אליי בפרטי?
L_E
שואל השאלה:
מהקורונה,כי זה במקום סגור ושיעשו עלי מתיחה או משהו כזה
ואני יודעת שאני פרנואידית
אנונימית
אם את מפחדת אל תכריחי את עצמך ללכת אם היא רוצה להיות חברה שלך היא תמצא את הדרך ולגבי החרם את מוזמנת לפנות אליי בפרטי❤
L_E
שואל השאלה:
אני רוצה ללכת אני פשוט מפחדת שהכל עוד יותר יהרס
תודה רבה אבל אני בסדר:) אני ממש מעריכה את זה:)
אנונימית
את מקסימום יכולה ללכת ואם לא תהני תחזרי לבית שלך
כי אמרת שזה קרוב
L_E
שואל השאלה:
תודה רבה, אני ממש מעריכה את זה:)
אנונימית
באהבה
L_E