תשובה אחת
אני קניתי באורבניקה צבעוניים כאלה וממש יפים, השנה למרות הסגר והכל היו להם כנה סווצרים יפים פשוט צריך למצוא אותם כי אין בכל חנות ומלא אמרו לי שהם יפים ומגניבים