5 תשובות
אפילו לא הבנתי אם קלארק הייתה לסבית או בי, זה נראה שהיא פשוט הייתה צריכה אהבה וכל מה שקרה בינה לבין לקסה היה פשוט לא מובן
לא אוהב זוגות
כן זה הזוי^ היא לסבית או מה..
לינקולן ואוקטיביה
אמורי ומרפי