2 תשובות
שואל השאלה:
רק רציתי להגיד שהתרגיל די הפוך ה4+10 בצד שמאל
רק רציתי להגיד שהתרגיל די הפוך ה4+10 בצד שמאל
אם התכוונת ל- 4+10=3-2x
אז את פשוט מעבירה את ה3 אגף
ומחברת את המספרים, ואז יוצא 2x=11-
מחלקים במינוס 2
ויוצא x=-5.5
אז את פשוט מעבירה את ה3 אגף
ומחברת את המספרים, ואז יוצא 2x=11-
מחלקים במינוס 2
ויוצא x=-5.5
באותו הנושא: