7 תשובות
הסברתי את מודדת את המסה ומכפילה בגרם השמיים בו את נמצאת
שואל השאלה:
אבל איך מודדים מסה?
אני שאלתי את זה למעלה
אנונימית
למשל בעזרת מאזניים
בעזרת מד כוח
שואל השאלה:
תודה אבל התכוונתי ל-עם מה מודדים ניוטיון
אנונימית
למשל והמסה שלך שווה 60 קג את מכפילה ב10 ניוטון לקג שזה קבוע הגרביטציה והמשקל שלך יהיה שווה ל600 ניוטון
ניוטון זה משקל בשביל לחשב משקל עושים מסה(ק"ג) כפול קבוע הגרביטציה כלומר כוח המשיכה שבכדור הארץ שווה 10