12 תשובות
שמים מוצרלה..אין דבר כזה גבינה מתוקה
די בטוחה שריקוטה
אין גבינה מתוקה .. יש תהליך שהופכים את הגבינה למתוקה.
ריקוטה ומוצרלה, וגם שמים מי סוכר אז מן הסתם שזה מתוק, אין גבינה מתוקה
שואל השאלה:
תראו. זה מה שאני לא רוצה(הנמתחת) איזו זו?
תראו. זה מה שאני לא רוצה(הנמתחת) איזו זו?
קישורים מצורפים:
אנונימית
ריקוטה ומוצרלה
מה הקטע של המינוס מה עשיתי
שואל השאלה:
מוצרלה זה במלוח.
מה שמים במתוק?(הגבינה שם במרקם כמו של בצק עלים רטוב כזה.. היא לא נמתחת או משהו)
מוצרלה זה במלוח.
מה שמים במתוק?(הגבינה שם במרקם כמו של בצק עלים רטוב כזה.. היא לא נמתחת או משהו)
אנונימית
מוצרלה
בדרך כלל מוצרלה
עשית לי חשק לכנאפה תודה רבה באמת
גבינת עיזים לדעתי:)
באותו הנושא: