6 תשובות
לא ממש
כן
לא יצאתי, אבל כבר התרגלתי להרגשה הזאת אז אני מסוגלת לעשות דברים תוך כדי
בסופו של דבר לתת זמן זה הכי טוב
לא יצאתי, אבל כבר התרגלתי להרגשה הזאת אז אני מסוגלת לעשות דברים תוך כדי
בסופו של דבר לתת זמן זה הכי טוב
תמיד יש, פשוט לחשוב חיובי לתת למה שקורה לקרות וזהו הלאה
אני מתעדת כל תקופה קשה שלי בגלריה ואז מסתכלת על זה אחרי שעברתי אותה ופייר אני גאה בעצמי זה נשמע מגוחך אבל ממליצה בחום
אני מתעדת כל תקופה קשה שלי בגלריה ואז מסתכלת על זה אחרי שעברתי אותה ופייר אני גאה בעצמי זה נשמע מגוחך אבל ממליצה בחום
כן, אני ככה כבר כמה שנים
לא יצאתי מזה.
לא יצאתי מזה.
כן,
אני בתקופה קשה כבר תקופה ארוכה וזה בא והולך אני מניחה
יש פעמים שטוב ויש פעמים שפחות
אני לא יכולה להגיד שיצאתי מהתקופה הזו כי היא לא לגמרי נעלמה אבל כן אני לומדת להתמודד עם המצב,
אני בתקופה קשה כבר תקופה ארוכה וזה בא והולך אני מניחה
יש פעמים שטוב ויש פעמים שפחות
אני לא יכולה להגיד שיצאתי מהתקופה הזו כי היא לא לגמרי נעלמה אבל כן אני לומדת להתמודד עם המצב,
אממ אני פשוט נפגשתי עם חברה שלא נפגשתי איתה כמה זמן שאני יודעת שתמיד משנה את המצב ובהתחלה הייתי כזה בלי מצב רוח וכזה סנובית אפשר לומר ואז הלכנו ושתינו מונסטר וזה איכשהו שיפר את המצב אני די בטוחה שהילדה ההיא קוסמת
באותו הנושא: