4 תשובות
תכנסי להתראות ואז ליד יש הודעות שם יש את צאטים שדיברת איתם וכתוב גם הודעה חדשה תלחצי על ההודעה החדשה תכתבי את השם משתמש שאת רוצה לשלוח לו וזהו
את יכולה גם להיכנס לפרופיל של המשתמש שאת רוצה לשלוח לו הודעה ובצד שמאל תהיה לך אפשרות לשלוח לו הודעה פרטית
שואל השאלה:
לא, זה ווטפאד, אין שם כל כך אנשי קשר...
כאילו אני עוקבת אחרי האדם הזה אבל לא יותר מזה
לא, זה ווטפאד, אין שם כל כך אנשי קשר...
כאילו אני עוקבת אחרי האדם הזה אבל לא יותר מזה
אנונימית
יש לך אותו באנשי הקשר?
באותו הנושא: