4 תשובות
את פוגעת בבריאות. את לא מפחיתה מאחוז השומן בגוף.
אל תקשיב לראשון. אני הייתי בולמית (מקיאה בכוונה) ולא אכלתי הרבה והקאתי ולא הרזתי בגוף ב-כ-ל-ל!
אני לא יודעת אבל מה שבטוח זה ממש לא בריא וזה רע לגוף שלך ובחיים אל תעשי אתזה לא חשוב מה!
כן למרות שזה לא בריא
באותו הנושא: