5 תשובות
המצב אבוד
אפילו אנחנו 25 בקפוסלה נמאס לי כבר
אפילו אנחנו 25 בקפוסלה נמאס לי כבר
כי בבתי הספר לאף אחד לא אכפת מההנחיות
כי מערכת החינוך מואה
כי מערכת החינוך עושה מה בא לה אני בכיתה עם 20 תלמידים ובואי נגיד שלא כולם לובשים מסכה בצורה הנכונה והמורים לא ממש שמים לב קיצר כיף
משרד החינוך איבד את השיט שלו.
אנחנו צריכים לדבר להגיד משהו
אתם רואים מישהו מזיז משהו בשבילינו?
מה אכפת להם שנדבק בקורונה העיקר שתהיה בגרות לא מבינה איך אפשר לבקש מאיתנו לעשות את זה כשאין לנו אוורור מארבעת הקירות של הסגר אני ככ עייפה ומותשת מהכל כבר
אנחנו צריכים לדבר להגיד משהו
אתם רואים מישהו מזיז משהו בשבילינו?
מה אכפת להם שנדבק בקורונה העיקר שתהיה בגרות לא מבינה איך אפשר לבקש מאיתנו לעשות את זה כשאין לנו אוורור מארבעת הקירות של הסגר אני ככ עייפה ומותשת מהכל כבר
אנונימית
באותו הנושא: