10 תשובות
ואו המשחק הזה עדיין קיים
נראלי הראשונה
שואל השאלה:
ואני ממש אהבתי את הראשונה אבל אני לא בטוחה שהיא יותר נדירה ואז לחכות שנה שלמה עד החורף הבא זה יהיה סיוט
ואני ממש אהבתי את הראשונה אבל אני לא בטוחה שהיא יותר נדירה ואז לחכות שנה שלמה עד החורף הבא זה יהיה סיוט
השלג נראה פצצה
שואל השאלה:
אוקיי גיליתי שהדמות הראשונה היא אחת הדמויות הראשונות של המשחק
אבל השנייה כל כך יפהה
אוקיי גיליתי שהדמות הראשונה היא אחת הדמויות הראשונות של המשחק
אבל השנייה כל כך יפהה
תקני את הראשונה אני קניתי והיא כזאת מהממת
נשבעת חשבתי אני היחידה שעוג משחקת בזה...
נשבעת חשבתי אני היחידה שעוג משחקת בזה...
שואל השאלה:
קניתי את הראשונה בסוף
קניתי את הראשונה בסוף
שואל השאלה:
אוקיי אבל נדירה?
אוקיי אבל נדירה?
השלג יותר חמודי
שואל השאלה:
הנה
הנה
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: