16 תשובות
תגיד לה שאתה יודע שהיא בוגדת בך
תיפרד דחוף, זה אומנם יכאב בהתחלה אבל אחר כך תראה שיהיה לך יותר טוב
:/ מצטער לשמוע תשאל אותה על זה ותדברו תקשורת זה חשוב
זרוק את הכלבה לאלף עזאזל.
אתה לא רוצה מישהי כזאת.
דבר איתה על זה ותיפרד...כל כך מצטערת תשאיר את הראש למעלה ורק תחייך❤
עדיף לך להתחיל להתרגל להיות בלעדיה כבר מעכשיו, מאשר להמשיך איתה בזוגיות בידיעה שהיא בוגדת בך וזה יותר יכאב לך
יש מלא סירטונים ביוטיוב של אנשים שיודעים על הבגידה ואומרים בדרך מקורית שהם יודעים
אנונימי
שואל השאלה:
אני יודע שזה מה שאני אמור לעשות..
אבל באמת שזה כל כך קשה להוציא ככה מישהו שסמכת עליו מכל בחינה אפשרית פשוט..
אני באמת לא יודע אפילו איך בכלל לעשות את זה..
זה כך כך כואב באמת..
לא יודע מה לעשות..
ואיך בכלל..
אנונימי
דבר ראשון תפרד ממנה
זה אמנם ממש יכאב אבל זה יעבור ותמצא מישהי הרבה יותר טובה!! כל עוד שתיהיה איתה זה יכאב עוד תסיים את זה בפעם הבאה שתראה אותה.
שואל השאלה:
תודה לכולם..
זה כל כך כואב..
אני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל דבר כזה..
איך להגיד מה לעשות..
במיוחד שאני יודע שהיא אוהבת אותי אבל היא עושה שטויות..
למה להרוס..
אנונימי
שואל השאלה, כל אלה שמגיבים לך להיפרד ממנה אין את הרגשות שיש לך כרגע.
הם לא מרגישים כמוך. הם רק שומעים על הסיפור מהצד, ומנסים לעזור בדרך היחידה שהם מכירים שזה אומר להיפרד..
אבל מה עם הרגשות שלך?

אתה צריך להבין מה נפגם בקשר שלכם, שהיא בחרה ללכת למישהו אחר בזמן שהיא איתך.
אם היא בחרה אותך על פני מישהו אחר זה אור אדום, אתה לא צריך מישהי כזאת בחיים שלך והאם אתה רוצה מישהי כזאת? שבוגדת בך? זה מראה מיליון דברים על הבן אדם
וכן זה קשה בהתחלה פרידה זה לא דבר קל אבל חשוב לדעת מתי לשחרר כנראה זה לא אהבה האמיתית אחרי בגידה אחת תמיד יש עוד בדרך...
אם אתה צריך משהו אני פה לכל דבר מוזמן לדבר ולפרוק❤
punisher, מצד אחד אתה צודק, כי זה יעזור לו להבין להמשך.. מצד שני מאוד טועה.. בוא אתן לך אגרוף לפנים.. ותבין מה היה בך לא בסדר שנתתי לך אותו.. ככה זה עובד? כשהם ביחד וניקשרים ונאמנים.. ומישהו הולך ליבגוד.. לא משנה מה הסיבה.. זו הכרזה להיפרדות! (וזה הרבה יותר כואב מאגרוף לפנים).. זו הכרזה להיפרדות! וגם אם יש משהו לא בסדר.. יש עוד 1000 דרכים לסדר את זה.. אבל אם האישה טיפשה וחסרת היתחשבות ונאמנות לקשר ומעדיפה ליבחור בדרך הבגידה.. תשליך אותה מימך אל תצטער לשניה.. (זה ביטוי.. מותר לך ליבכות ואפילו חובה.. טבעי לגמריי).. אבל תדע שבגידה באמון.. זה הדבר הכי הכי הכי הכי גרוע שיכול להיות!!! כי זה פגם בבן אדם.. אתה בזוגיות עם יצור חסר יכולת שמירת אמון..
שים תרגש לרגע בצד ותן למוח לדבר לכמה דקות.. ואז תחזיר תרגש
אח זה כאב.. יש לי פנים יפות למה ככה?

כמובן שזו הכרזת היפרדות, אך מכיוון ולכל העונים פה כולל אתה (hadar)
אתם לא מרגישים את הרגשות שיש לו כרגע.
כמובן שלהיפרד זו הדרך, אבל קשה לו לעשות את זה עדיין. למה שהוא יעשה את זה לעצמו? הוא יעדיף להמשיך להיפגע מאשר להיפרד ממנה. אחרת? הוא כבר היה נפרד ממנה. ולא מספר לנו על הסיפור הזה.

כרגע הוא יכול לנסות להבין מה קרה ולנסות להרכיב את הפאזל בחזרה.
זה 50/50 או שהוא יצליח או שהוא יאבד אותה. עדיף לנסות מאשר כלום. כי אתה כבר יודע שאתה מאבד אותה, במיוחד כשהיא תופסת חלק גדול מאוד בחיים שלו.
אז בבקשה אל תתייפייף לי פה.
חחח מקווה שאתה יודע שהאגרוף זה רק לצורך הדוגמה.. ושוב אתה צודק לגביי הרגשות.. זה המצב שלו כרגע.. ביגלל זה אני אומר לו: יש לך (לכל אדם) נפש בהמית רגשנית מוגבלת ומשתקת..
ויש לך נשמה עליונה בוחרת ולא מוגבלת..
תעשה את בפעולות בחכמה ולא ברגשות יתר..
ואח שלי.. למה שהוא ירצה לחזור אליה? אני מבין שזב רגש חזק אף אחד לא אמר שזה יהיה קל.. שיקח גם חודשיים.. זה עדיף מאשר להיות בקשר רעיל..
היי, אני מאמינה בך שתיהיה מספיק חזק כדי לעבור את זה.
זה לא תמיד יכאב ככה... תן לזה זמן

תתפוס ממנה מרחב לכמה ימים ולחשוב עם עצמך איך אתה תעשה את זה

בהצלחה 3>