4 תשובות
בתור אחת שבפנימייה מאוד ממליצה אם את רוצה לדבר על זה עוד ועצות יזה תשלחי הודעה בפרטי
לדעתי כדאי לך
אם את ילדה של בית זה יהיה לך קשה לעבור לפנימיה כי לפעמים גם נשארים שם שבתות
בטוח יש עוד בתי ספר באזור שלך בלי פנימיה
אבל אם עדיין את רוצה לעבור לפנימיה אז זה בסדר לעבור בגיל הזה פשוט ניראלי בגלל הקורונה יהיה פשוט קשה יותר
בטוח יש עוד בתי ספר באזור שלך בלי פנימיה
אבל אם עדיין את רוצה לעבור לפנימיה אז זה בסדר לעבור בגיל הזה פשוט ניראלי בגלל הקורונה יהיה פשוט קשה יותר
חשוב להתנסות בחיים , זה ממש כיף לצאת מהשיגרה מהאיזור הנוחות לפעמים , אם תבואי אם ראש פתוח יכול להיות שזה יצליח!
באותו הנושא: