6 תשובות
אין להם סיבה כנראה כי זו הסדרה הכי טובה בעולם
הם לא מתחברים לקונספט פשוט...
אני לא ניסיתי...
כדי?
אוברייטד קצת אך חמוד
אנונימית
לא ניסיתי, אהבתי יותר את "איך פגשתי את אמא".
זה גם לא כ''כ מעניין...
פחות מתחברת להומור הזה.. לא מסוגלת לשמוע את הסאונד של הצחוק שם וגם לא באמת ניסיתי.... ישן מידי.