6 תשובות
מהזה אומר?? העניין בסנאפצט זה לא האפקטים?
אנונימית
הוספתיי
כבר היה את הקטע הזה לפני 5 שנים בערך, פשוט אף אלד לא באמת אהב את זה חוץ מהאפקטים
שואל השאלה:
בסנאפצאט אפשר לדבר, לעשות סטריקס(כמו ריפליי באינסטגרם רק עם מספר וחייבים להחזיר תוך יום כדי להשאיר את המספר), להעלות סטורים, כעיקרון כמו אינסטגרם רק בלי פוסטים
כל צילום או הקלטת מסך שעושים שם זה מראה (בין אם זה לסטורי, צאט, תמונה)
וזהו נראלי
וכן יש שם גם פילטרים אבל זה פשוט כיף לא יודעת
אם אתם רוצים תכתבו את הסנאפצאט שלכם פה ויוסיפו אתכם
אנונימית
^^ האפקטים זה לא קשור, בסנאפצאט אפשר ליצור שיחות יותר מעניינות משתי סיבות:
1. ההודעות נמחקות אז אנשים לא מפחדים להיפתח
2. לא כמו הריפליי של האינסטגרם, אנשים לא מסננים כי זה מעלה להם ניקוד וככה אפשר גם לנהל שיחות ולהעביר את הרגש (הבעות פנים, אימוג'ים, ביטמוג'ים ועוד)...