28 תשובות
שיהיה להם בתיאבון
שזה טעים ושיאכלו מה שהם רוצים.
כל אחד ומה שטעים לו ועושה לו טוב :)
חיים את החיים
אמנם אני אחד כזה, אך אני מכבד כל אחד.ת. כי כל אחד והסיבות שלו למה להיות טבעוני, למה לא להיות טבעוני...

(*אני בחיים לא אכתוב בתגובה לטבעונות "בשר זה (טעים) רצח"*)
שהם רוצחים שהורסים את כדור הארץ תומכים בהתעללות אכזרית ביותר בבעלי חיים לצורך אישי
אני אוכל דם של חזיר, נחשב?

ומה דעתי? אנשים נורמטיבים שלא מקשיבים לכל השיט שמפמפמים בתקשורת.
מה זה ה"שיט" הזה? שחיות סובלות?
זה כמו שאני אשאל מה דעתכם על צמחוניים, אני בן אדם רגיל בדיוק כמו כולם מבטיחה, ואם אני רוצה לאכול בשר אז אני אוכל בשר אנחנו לא בדיקטטורה וזאת לא עברה על שום חוק. כל אחד והסיבות שלו למה הוא אוכל (או לא אוכל) בשר הכי חשוב זה לכבד גם את הצד השני.
שיש להם טעם טעים באוכל
זה שזה לא עובר על שום חוק לא אומר שזה בסדר. גם פעם בחוק לנשים אסור היה להצביע.
תפסיקו לאכול בשר ולהתעלל בבעלי חיים ובכדור הארץ!!!
לא מוסרי, ושהם מעדיפים לאכול בשר ולהכחיש את האמת, במקום להתמודד איתה ולהפסיק...
אנונימית
שזכותם ושיעשו מה שטוב להם
(רק בגלל שאני צימחונית לא אומר שאני יכולה להסתכל בצלחת של אחרים כמו שלא הייתי רוצה שיסתכלו בשלי)
שהם מעדיפים את טובתם האישית על פני יצורים נחותים מהם
ובצדק
אמ קודם כל תפסיקו להסתכל לאחרים בצלחת
אבל מה שכן כל תעשיית הבשר זה פשוט מפעל כסף וזה לגמרי מזעזע, קצת קשה לי להפסיק לגמרי לאכול בשר אבל משתדלת לא לאכול המון זה גם לא ככ בריא
אם הייתי יכולה הייתי מעדיפה לצוד בעצמי פעם בשבוע קצת בשר וזהו חחח
אתם לא מבינים שלא אכפת לי מהצלחת שלכם? אכפת מהבעל חיים שעבר חיי יסוריים והתעללות נפשית ופיזית אכזרית מאוד בשביל להפוך לקציצה עם מיליוני תבלינים שתיגמר אחרי שלוש דקות.
אשמח לספר לך על הדבר הנפלא שנקרא
"בני אדם אינם נמצאים בשרשרת המזון"
אם לגדל בעלי חיים במפעלים ולהזריק להם חומרים מגדלים ומשמרים, לאנוס אותם, להתעלל בהם, לתת להם כוויות חום על הגוף, להוריד להם את העור כשהם פיקחים ולא יכולים לזוז, עוקפים להם את הראש חצי ומשאירים אותם לדמם כי זה מצחיק אותם
ואז הופכים אותה לחלקי גופות שאנשים מתבלים עם שמן ותבלינים ומוכרים את זה בסופר
אומר לך שרשרת המזון או טבע
לא נראלי טבע.
אני אוכל בשר...
זה לתמוך בהתעללות
בבקשה תפסיקי
זכותם המלאה לאכול משבא להם אז אל תיכנסי להם לצלחת כמו שאנחנו לא רוצות שיכנסו לנו.
תודה והמשך יום טוב.
זו התעללות מאוד אכזרית ואני לא אפסיק נסיכה שלי
כמו שאת לא תשתיקי מישהו שמתנגד להתעללות בכלבים
אני אמשיך לדבר בשביל הפרות והתרנגולות שנפלו לידיים של האדם באזכריות. יום טוב
לא לא חיימ לא הבנת
להיות טבעוני זה להראות לאנשים את הדרך להבין את הטבע ולהפחית את השחיטות.
להאשים מישהו בהתעללות זה ממש לא במקום
אז הם לא מתעללים? כי פשוט מה שעושים להם שם זה ההגדרה להתעללות, ממש ככה, זאת ההגדרה
רוצה להכחיש תכחישי אבל אפילו בהגדרה זה התעללות
מי שיודע, וממשיך לתמוך בזה
בדיוק כמו המתעללים בתעשייה.
טוב אין לי כוח להתווכח עם קיר
תעשי מה שטוב לך
והם יעשו מה שטוב להם.
שיעשו מה שטוב להם, אבל לא על חשבון סבל של אחרים. יום טוב
nina ben
ולי לא אכפת מהדעה שלך
אני אוכל ואין לי שום בעיה והמצפון שלי לגמרי נקי (בנושא הזה)