3 תשובות
בתקופה שאנחנו נמצאים בה עכשיו אנחנו רק מחפשים איפה לבזבז אני חושבת שהבזבוזים נובעים מהרצון למלא משהוא אחר שהוא לא רעב. אז כדי לרצות להשתנות זה צריך להתחיל מהבפנים .
לפעמים צריך לדעת לחסוך ולא טוב רק לבזבז ❤
ממליצה לך להקטין את המסגרת של האשראי (זה מה שמנע ממני לבזבז מלא בצבא)
ופשוט להיות יותר מודע לבזבוזים, להמנע מלאכול בחוץ או לפחות להמעיט (זה ישנה לך בצורה מדהימה את החשבון)