10 תשובות
לא מוזרה בכלל
לא, אני רעב.
גם לי, נורמלי לגמרי.
זה באמת טעים אבל
אני גם אוהבת
פיתחת לי את התאבון!
זה טעים גם לי
ממש טעים
לא מוזרה זה טעים