10 תשובות
לא מוזרה בכלל
את נורמלית.
לא, אני רעב.
גם לי, נורמלי לגמרי.
זה באמת טעים אבל
אני גם אוהבת
פיתחת לי את התאבון!
זה טעים גם לי
ממש טעים
לא מוזרה זה טעים
באותו הנושא: