5 תשובות
שואל השאלה:
כן חח
הבית זה עם אמא שלי ואחים שלי ודירה זה יעני הדירה שלי.. סליחה שזה יצא מבלבל
כן חח
הבית זה עם אמא שלי ואחים שלי ודירה זה יעני הדירה שלי.. סליחה שזה יצא מבלבל
אנונימית
חח הכל בסדר
והסתדרת בסוף?
והסתדרת בסוף?
את בבית שלך ואת נסיעה לנסוע לדירה שלך? לא הבנתי.
תסעי לקניות בסופר ומשם תסעי הביתה
שתהיה לך סיבה חיונית כביכול
שתהיה לך סיבה חיונית כביכול
שואל השאלה:
כן האמת הייתי ברחוב וזה הרגיש כאילו אין סגר בכלל, היו מלא אנשים בתחנה מרכזית וברחוב ושוטרים ראו אותי ולא אמרו כלום אז לא יודעת
כן האמת הייתי ברחוב וזה הרגיש כאילו אין סגר בכלל, היו מלא אנשים בתחנה מרכזית וברחוב ושוטרים ראו אותי ולא אמרו כלום אז לא יודעת
אנונימית
באותו הנושא: