87 תשובות
כן גם אני כבר מבולבלת
גם אני לא הבנתי
נראה לי שיחזור רק לכמה ימים. עד שהתחלואה תעלה עוד הפעם...
מדינה מוזרה
מדינה מוזרה
רק ערים ירוקות חוזרות לבית ספר
צהוב,כתום,אדום-סגר.
צהוב,כתום,אדום-סגר.
שערים ירוקות שבהן התחלואה מאוד נמוכה סיכוי ההדבקה מאוד נמוך.
ההורים בוכים לממשלה זה הסיבה העיקרית
מזל שאני כתומה
בסוף כולם ילמדו רגיל??!?
אנונימית
לא יואו.
רק ערים *ירוקות*
רק ערים *ירוקות*
ממש לא
אני עיר כתומה ואני לומדת בבית ספר
אני עיר כתומה ואני לומדת בבית ספר
^אין מצב, אז בבית ספר שלך מסרבים להנחיות
אמרו לנו שקפסולה 1 חוזרת לבית ספר שלוש פעמיים בשבוע וקפסולה 2 בזום
זה לא אמור להיות ככה.. אנחנו עיר צהובה ואסור לנו לבןא.
שואל השאלה:
יואו אני אדומה מזל
יואו אני אדומה מזל
אנונימית
מה-
אנחנו לא בלמידה מרחוק?
מה קורה פהה
וואי רציני מה הולך
אנחנו לא בלמידה מרחוק?
מה קורה פהה
וואי רציני מה הולך
גם אני לא הבנתי איף
אמרתי את זה כבר מיליון פעם ואני אגיד את זה שוב,
*כי משרד החינוך מטומטם!*
*כי משרד החינוך מטומטם!*
אין סגר עכשיו החליטו שכולם ילמדו
שואל השאלה:
רגע אז לומדים רגיל??
רגע אז לומדים רגיל??
אנונימית
לא רק כיתות ה-י'....
גם יא , יב
גם יא , יב
ממש טמטום
אנונימית
שואל השאלה:
עדיין לא הבנתי!! חוזרים ללמוד או לא חוזרים
כן/לא?!!?!?!!?
עדיין לא הבנתי!! חוזרים ללמוד או לא חוזרים
כן/לא?!!?!?!!?
אנונימית
לא לא לא לא לא
תקראו קודם
רק בערים ירוקות יתקיימו לימודים.
את עיר אדומה?
אז לא.
תקראו קודם
רק בערים ירוקות יתקיימו לימודים.
את עיר אדומה?
אז לא.
רגע מה?!
אבל אמרו לנובבית ספר שעכשיו יש סגר ואין יותר בית ספר!
היום היה יו פאחרון שלנו לפני הסגרר
לא בא לי לחזור לבית ספרר
אבל אמרו לנובבית ספר שעכשיו יש סגר ואין יותר בית ספר!
היום היה יו פאחרון שלנו לפני הסגרר
לא בא לי לחזור לבית ספרר
שואל השאלה:
^^לא רק אתה
^^לא רק אתה
אנונימית
לא הבנתי גם כיתות ה-י ילמדו בבית ספר?????????
אנונימית
לאא
אבא שלי שומע 24/7 חדשות, והוא אמר שהגנים וכיתות עד כיתה ד' חוזרים, ואני חושבת שגם י"ב וי"א אבל כיתות ה, ו, ז, ח, ט לא ניראחי חוזרות
אבא שלי שומע 24/7 חדשות, והוא אמר שהגנים וכיתות עד כיתה ד' חוזרים, ואני חושבת שגם י"ב וי"א אבל כיתות ה, ו, ז, ח, ט לא ניראחי חוזרות
איזה ילד אמר את זה באמצע השיעור ואני ממש מבולבלת.
כי הודיעו על זה לפניי חצי שעה.
עוד מעט תקבלו הודעה מסודרת מבית הספר.
עוד מעט תקבלו הודעה מסודרת מבית הספר.
יש לי מבחו בתמטיקה מחר
ואני עיר צהובה אני מקווה מאוד שלא יהיה לי בית ספר
ואני עיר צהובה אני מקווה מאוד שלא יהיה לי בית ספר
אנונימית
sun clouds
העיר שלי כתומה , חלק צהובה
ואני עדיין לומדת
העיר שלי כתומה , חלק צהובה
ואני עדיין לומדת
לנו צהוב, ולא לומדים.
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
^יש לי מבחן במתמטיקה יום שלישי ואני מקווה מאוד שיהיה סגר
^יש לי מבחן במתמטיקה יום שלישי ואני מקווה מאוד שיהיה סגר
אנונימית
שואל השאלה:
רגע אז מה זה?? בדקתי ב- n12
https://www.mako.co.il/news-education/2020_q4/article-7e2a87895e2a671026.htm?utm_source=androidnews12&utm_medium=share
רגע אז מה זה?? בדקתי ב- n12
https://www.mako.co.il/news-education/2020_q4/article-7e2a87895e2a671026.htm?utm_source=androidnews12&utm_medium=share
אנונימית
כנראה לומדים מהבית ספר:/
מה ???
אנחנו הולכים ללכת.לבית ספר גם בסדר?
איך זה הגיוני בעצם
אנחנו הולכים ללכת.לבית ספר גם בסדר?
איך זה הגיוני בעצם
אנונימית
אם באמת ייפתחו אז הסגר לא ייגמר כי לא נצליח להגיע לפחות מאלף חולים ביום מה שאומר שזה רק יתארך
כולם חוזרים כל הכיתות
^גם ערים כתומות?
כל הזמן זה משתנה רק עכשיו הודיעו שכולם יחזרו אז בטח עד מחר זה ישתנה...
שואל השאלה:
זה ממש לא הוגן שמשחקים איתנו ככה!
זה ממש לא הוגן שמשחקים איתנו ככה!
אנונימית
^ערים כתומות יחזרו? זה ממש חשוב
גם אני לא מבינה כיתות א ב חוזרים לבית ספר אחרי זה ה עד י אז פשוט שכולנו נחזור וזהו
גם אני הייתי בהלם לא הבנתי
אנונימי
הם לא אני לפחות יודע שאני לא...
אנונימי
כנלל לא הבנתיי
גם אני לא לגמרי הבנתי
אי אפשר לדעת כלום בוודאות בישראל
הכול יכול להשתנות מהרגע להרגע אין לדעת
הכול יכול להשתנות מהרגע להרגע אין לדעת
אומרים שהלמידה בבית פוגעת בילדים אז לא מסכימים שלא ילמדו בסגר אבל הכל פוליטיקה.
זה מעצבן שכל רגע משנים כבר בקושי אפשר לעקוב אחרי השינויים
כןכןככן נשבעת עד שהתרגלתי ללמידה מרחוק מחזירים שוב את בית ספר? ולא לפני שנייה אמרו שאנחנו לא חוזרים
איזה מדינה מטומטמת
ערים כתומות ואדומות לא חוזרות
ערים ירוקות וצהובות חוזרות.
ההחלטה עדיין לא רשמית, פשוט לחכות לערב.
ערים ירוקות וצהובות חוזרות.
ההחלטה עדיין לא רשמית, פשוט לחכות לערב.
אבל למה יש בית ספר נו איזה באסה לאא
אנונימי
תודה טראמפ
זה סגר בלי סגר הממשלה ממש חשבו על הכל
אתם לא כל כך מבינים בסטטיסטיקות ובנתונים
כיתות ה עד י לא חוזרים
והשכבות שכן חוזרות הן לא מוקד הדבקה גדול
מתוך 2.1 מיליון תלמידים וסטודנטים בארץ פחות מ10 אלף כרגע חולים
עדיף להחזיר את ה א-ה עד שההורים ילכו לעבוד ו-יא-יב צריכים בשביל הבגרויות
כיתות ה עד י לא חוזרים
והשכבות שכן חוזרות הן לא מוקד הדבקה גדול
מתוך 2.1 מיליון תלמידים וסטודנטים בארץ פחות מ10 אלף כרגע חולים
עדיף להחזיר את ה א-ה עד שההורים ילכו לעבוד ו-יא-יב צריכים בשביל הבגרויות
תקשיבו אני חושבת דווקא שזה רעיון טוב שרק הבתי ספר לא בסגר, כי תחשבו שכולם בסגר ואתם יוצאים רק לבית ספר- מה שאומר שאתם כל הזמן בבית ורוב הסיכויים שלא נפגשתם עם חולה קורונה, ואז מגיעים לבית ספר וחוזרים הביתה וככה זה ממשיך..
אני אישית מעדיפה ללמוד בבית ספר כרגע כי זאת שנה אחרונה שלי, ואני יודעת שאני שומרת על ההנחיות ולא מורידה אף פעם את המסיכה.
אני אישית מעדיפה ללמוד בבית ספר כרגע כי זאת שנה אחרונה שלי, ואני יודעת שאני שומרת על ההנחיות ולא מורידה אף פעם את המסיכה.
אנונימית
גם אני מבולבלת
רגע מה? כיתות ה-י חוזרות לבית ספר? יא איזה כיף
אני כיתה ז ואני לא לומדת יש בעיר שלי סגר
אנונימית
כולם חוזרים לא רק חלק
אני לא מבין אותם הם חושבים שהלמידה מרחוק היא לא למידה למרות שעדיין יש מטלות עדיין יש שיעורים ושיעורי בית לא פחות ממה שיש בבית הספר
לגמרי גם אני לא הבנתי שיחליוו כבר ודי אין לי כוח לבלבולי שכל שלהם
תקשיבו כיתות א-ד
ויא-יב כי בואו אנחנו חייבים להוציא תעידת בגרות נורמאלית
ורק בערים ירוקות.
ויא-יב כי בואו אנחנו חייבים להוציא תעידת בגרות נורמאלית
ורק בערים ירוקות.
גם ה-י חוזרים
שואל השאלה:
טוב כרגע שום דבר לא סופי
טוב כרגע שום דבר לא סופי
אנונימית
זה סופי
ברמת גן חוזרים?
אנונימית
חוזרים חוזרים
חוזרים סופי
נתניה עיר צהובה- מה שאומר שהיא חוזרת ללימודים.
זה לא סופי,הם משנים כל רגע
שואל השאלה:
מתי???
מתי???
אנונימית
אצלי חוזרים מערכת החינוך הוציאה הודעה
שואל השאלה:
אני חוזרת מחר ):
אני חוזרת מחר ):
אנונימית
^^^משתתפת בצערך
שואל השאלה:
תודה...
תודה...
אנונימית
הודיעו בחדשות שזה סופי.
מה סופי?
וואי איבדתי את זה
ה-י חוזרים או לא?
וואי איבדתי את זה
ה-י חוזרים או לא?
שואל השאלה:
אז חוזרים ה - י חוזרים סופית?!
אז חוזרים ה - י חוזרים סופית?!
אנונימית
שואל השאלה:
גם לי ):
גם לי ):
אנונימית
לי היו אמורים להיות ארבעה מבחנים בשבוע וחצי הקרובים ועוד שתי עבודות שהתבטלו בגלל הסגר ועכשיו החזירו הכל
^ אוי,משתתף בצערך
משתתף בצערך,אצלנו ממשיכים באותה מתכונת שהיינו עד עכשיו אחריה היציאה מהסקר השני (למידה מרחוק ומקרוב)
חבל פחות הולך לי במבחנים שעושים בבית הספר
באותו הנושא: