5 תשובות
זה בסדר, אם אין לך מה לענות אל תעני.
זה לא נקרא להיות "סנובית".
זה לא נקרא להיות "סנובית".
באינסטגרם? פשוט תעשי לייק להודעה
סמיילי פשוט
אנונימית
אם אין מה לענות, אל תעני, אולי תשני נושא או משהו אבל.
אל תדאגי, את לא יוצאת סנובית
אל תדאגי, את לא יוצאת סנובית
אל תעני על זה גם לי זה ככה שאני לא יודעת מה לענות את יכולה לעשות לייק להודעה אל זה באינסטגרם או לשלוח מדבקה או משהו אם את לא רוצב לסנן
באותו הנושא: