6 תשובות
אני דווקא הייתי מתרגש שהמחנכת מוכנה לדחות בשבילי שני מפגשים, לא עצוב בשביל כל שאר העולם.
שואל השאלה:
כן אבל כולם הפסידו פעמיים בגללי...
אנונימית
אז מה? אין באמת אפשרות שבה כולם יכולים וגם רוצים באמת להגיע להכל, תמיד יש כמה שלא מאוד מתאים להם והם יעדיפו להישאר בבית ולעשות עבודות או משהו.
שואל השאלה:
ושחכתי לציין שהמורה ממש כועסת והיא דיברה עם אימא שלי על זה
אנונימית
על מה יש לה לכעוס? על זה שעזרת לחברה? אז כנראה שהיא לא מחנכת טובה.
שואל השאלה:
כן אני לא סובלת אותה מתנהגת כיאלו אנחנו עבדים שלה והיא פרעה
אנונימית