8 תשובות
שלחתי לך קישור לפלייליסט שלי בפרטי אורכו בערך 50 שעות:)
הם מדהימים.
שואל השאלה:
יוו בדיוק חברה שלי המליצה לי על זה אתמול
הפלייליסט הזה לא ככ ארוך וגם לא ככ מסודר אבל יש בו שירים טובים ממש
ממליצה לך לעבור ולאסוף שירים לפלייליסט שלך
אנונימית
למה לפני שנות האלפיים? שנות האלפיים זו התקופה הכי טובה של הרוק
אין לי ספוטיפיי אבל mother mother ממש מקסימים
זה פלייליסט די ארוך ורוב השירים בו הם רוק נלפני שנות האלפיים אז אני מקווה שזה עוזר לך
יש פה גם חדשים אבל הרוב אייטיז