6 תשובות
אם את באמת אכולה מפנים תדברי על זה עם מישהו קרוב . לדעתי עדיף להוציא את זה ולא להשאיר .
שואל השאלה:
תודה לכם
אנונימית
למה עשית את זה?
כי ראית לנכון.
כנראה הן עושות לך רע והיית חייבת.
אם הבאת את עצמך למצב של לעשות את זה, כנראה עשית חושבים והגעת להחלטה שזהו, לא עוד
את עדית את זה כי היית צריכה. אל תתחרטי עכשיו. עשית את הדבר הנכון.
תאמיני לי אני יודעת כמה זה קשה. אבל ממש עוד מעט את תכירי חברות חדשות שמעריכות אותך ומתאימות לך פי אלף ותצטערי שלא עשית את זה קודם❤
הכל בסדר תחשבי על דברים אחרים
תבכי אל תסתירי את הרגשות שלך
באותו הנושא: