11 תשובות
שניהם חשובים באותה מידה לזוגיות
שניהם חשובים
אי אפשר להיות עם מישהי שאתה לא נמשך אליה בלב שלם
וגם אי אפשר להיות עם מישהי שיש לה אופי חרא
אי אפשר להיות עם מישהי שאתה לא נמשך אליה בלב שלם
וגם אי אפשר להיות עם מישהי שיש לה אופי חרא
אני מעדיפה להתעורר ליד מישהו שאני אוהב את האופי שלו ושהוא לא מלך היופי מאשר ליד מישהו שאני אוהב את איך שהוא נראה אבל האופי שלו חרא
ברור שמשיכה זה חשוב אבל אם חייב לבחור בין אופי ליופי אני אבחר אופי
ברור שמשיכה זה חשוב אבל אם חייב לבחור בין אופי ליופי אני אבחר אופי
אני איתך.
אנונימי
זה חשוב שאני אמשך לבן/בת הזוג שלי אבל אני לא אפסול לפי מראה
לדעתי האופי יותר חושב מהיופי.
כמובן, מישהי שהיא בכלל לא הטעם שלי, אני לא אוכל להתאהב בה. מראה זה משהו מאוד חשוב.
אבל, אופי יכול לפעמים לגרום למישהו שהוא לא נראה הכי טוב, להראות כמו הבן הכי יפה בעולם.
אני חושב שאם מישהו יתאהב באופי, אז הוא גם לאט לאט יכול להתאהב ביופי. (זה במקרה שהבן אדם לא התאהב ביופי מלכתחילה). כמובן, אם זה קיצוני ואתה לא נמשך לבן אדם נקודה אופי לא יוכל להציל את זה.
כמובן, מישהי שהיא בכלל לא הטעם שלי, אני לא אוכל להתאהב בה. מראה זה משהו מאוד חשוב.
אבל, אופי יכול לפעמים לגרום למישהו שהוא לא נראה הכי טוב, להראות כמו הבן הכי יפה בעולם.
אני חושב שאם מישהו יתאהב באופי, אז הוא גם לאט לאט יכול להתאהב ביופי. (זה במקרה שהבן אדם לא התאהב ביופי מלכתחילה). כמובן, אם זה קיצוני ואתה לא נמשך לבן אדם נקודה אופי לא יוכל להציל את זה.
אותה מידה
לדעתי חשוב באותה המידה, אם אתה תהיה עם מישהו יפה בלי אופי זו לא זוגיות טובה אין מה לעשות ביחד ופשוט תצפה בתמונות אחי אותו דבר
אם תהיה עם מישהו עם אופי אבל בלי יופי אז כן יש מה לעשות וזה אבל אין את המשיכה שזה גם כן חלק חשוב
אם חושבים על זה בגדול וממש לא בקטע של יפה נפש ולצערי אני חייב להגיד דעת גן זי אבל אופי משחק תפקיד יותר חשוב למרות ששניהם חשובים.
אם תהיה עם מישהו עם אופי אבל בלי יופי אז כן יש מה לעשות וזה אבל אין את המשיכה שזה גם כן חלק חשוב
אם חושבים על זה בגדול וממש לא בקטע של יפה נפש ולצערי אני חייב להגיד דעת גן זי אבל אופי משחק תפקיד יותר חשוב למרות ששניהם חשובים.
אנונימי
יופי זה הכרטיס פתיחה, אם מישהו מכוער אפחת לא תצא איתו אבל עם מניאק וחתיך כולן היו רוצות.
זה בדיוק משהו שדיברתי עליו עם חברים שלי לפני יומיים, יופי בא והולך אתה תראה אתה תזרוק אותה אותה בשנייה כי היא תהפוך למכוערת כי גדל לה חצקון על הפנים ולא תאהב את זה אבל יהיה לה את האופי המושלם .
אבל גם אם תמצא מכוערת ברחוב תוכל לחשוב שהיא מכוערת עד הסוף אמנם לא להשוויץ ליד החברים ה "מקבלים" אבל יהיה לה אופי שאתה הכי תתחבר אליו .
אבל גם אם תמצא מכוערת ברחוב תוכל לחשוב שהיא מכוערת עד הסוף אמנם לא להשוויץ ליד החברים ה "מקבלים" אבל יהיה לה אופי שאתה הכי תתחבר אליו .
אני מסכימה, רק חושבות שבמקום להגיד "יופי" זה אמור להיות "משיכה", יופי מתפרש כיום בכל כך הרבה צורות שונות, וכל אחד יכול למצוא יופי בדברים במקומות שאחרים מוצאים בהם כיעור
באותו הנושא: