32 תשובות
מה פיספסתי ?
הסבר?
אנונימית
מה קרה איתם לא הבנתי
אמאלה היום הסתכלתי גם על הממיר שלי וזה באמת הייתה מדבקה הייתי בשוק רצח
הוט מביאים ללקוחות שלהם כיביכול ממיר חדש ויעני יותר טוב
מה שבפועל הם לוקחים ממיר ישן ושמים על מדבק כזאת על החלק הקדמי שיראה ממיר חדש במקום אשכרה להביא אחד כזה
אנונימית
הם לקחו ממרירים ישנים שלהם והדביקו לוגו חדש על ממיר ישן

והם קוראים לזה ממיר חדש ומתקדם
אנונימית
הוט זה פוט
מסריח רצח
אנונימית
מלא אנשים שנמצאים בחברת הוט
עשו סרטונים שהם מקלפים את הלוגו החדש
ואז הם מגלים שזה ממיר ישן ורק הדביקו לוגו
אנונימית
אם היית רושמת מסריח ברמות
זה היה יכול להיות יותר טוב

וואלה הוט באמת חרא של חברה
רק יס
אנונימית
וואלה יש אנשים ששדרגו את הממיר ושילמו כסף
לחבילות חדשות כי הם חשבו שהם מקבלים ממיר חדש ומתקדם

אבל בפועל הם קיבלו ממירים ישנים
אנונימית
קשה לי להאמין שזה אמיתי
כן הייתי בשוק ואני שילמתי על הדבר הזה^
אני אבקש פיצויים והחזרה כספית כי יא בני זונות
אנונימית
בעיה שלהם מי מאמין לפרסומות
אמיתי לגמרי אני בדקתי היום וזה הממיר הישן ושילמתי על ממיר חדש!! נוכלים
הממיר עובד כמו ממיר חדש? אני יכולה להגיד שכן קפצו להם מסכנים כל הזמן מחפשים אותם
ובצדק לוקח להם שנים לענות בטלפון ואז הם גם מנתקים לי בפרצוץ שרלילות
שואל השאלה:
וואי זה לגמרי אמיתי
איך הם עושים דבר כזה

אם זה היה תלוי בי ולא באמא שלי מזמן הייתי עוזבת אותם
אנונימית
ממירים? יותר כמו מכמירים.
שואל השאלה:
האינטרנט שלהם גם תמיד מתנתק ב2:40 וגם לפעמים בסביבות 17:00
אנונימית
גם לי
בושה
אנונימית
לינק לטיקטוק כזה?
אנונימית
אני לא מבין,איפה מדבקה?
מה קרה
תגובתם של הוט:
שליח יגיע אליכם תוך 5 ימי עסקים עם תביעה.
[עברו שבועיים והוא עדיין לא בא]
שיתביישו להם
אנונימית
וואלה אני מחכה לתגןבה מהם או כתבה על זה ב מאקו
אנונימית
עדיין אין תגובה
מחכים שיענו להם..
שואל השאלה:
זה כן משנה כי הם קראו לזה ממיר חדש
ןאנשים שילמו כסף בשביל זה
אנונימית
אני לא מבין עדיין,אין לי שום מדבקה.
אה חח בא אלינו טכנאי להביא ממיר חדש אמא שלי העיפה אותו
וואי גם לי יש את זה , אבל זה לא באמת משנה כי הם רק שינו לוגו הממיר עצמו אותו דבר
^זה לא ממיר חדש הם פשוט שינו את הלוגו ואף אחד לא שילם על זה
אנונימית