6 תשובות
פשוט תגיד להם, תסביר להם שזה מה שיעשה לך טוב.
תסביר להם אבל אל תלך למקום של בעייתים זה היה נוראי
שואל השאלה:
בקורונה אין פנימיות?
בקורונה אין פנימיות?
אנונימי
שואל השאלה:
ואם אני לא יאהב את האנשים שם
ואם אני לא יאהב את האנשים שם
אנונימי
בחיים לא תדע אם לא תנסה :)
אנונימית
לך תנסה יהיה לך כיף
בפנימיות בדרך כלל יש אנשים מאוד מגוונים כי באים אנשים מכל הארץ אז קשה לי להאמין שלא תמצא אנשים שתתחבר אליהם
וכן, יש פנימיות בקורונה. החריגו אותן.
בפנימיות בדרך כלל יש אנשים מאוד מגוונים כי באים אנשים מכל הארץ אז קשה לי להאמין שלא תמצא אנשים שתתחבר אליהם
וכן, יש פנימיות בקורונה. החריגו אותן.
באותו הנושא: