4 תשובות
זה נורמלי
נורמאלי לחלוטין..
ברור זה אפילו מדהים
כן זה הגיוני,
אני גם במד"א ולא בטוח ארצה לעסוק ברפואה בעתיד..
אני גם במד"א ולא בטוח ארצה לעסוק ברפואה בעתיד..
באותו הנושא: