5 תשובות
קודם כל זה יכול לבוא לידי ביטוי גם אצל נשים וגם אצל גברים.
חוץ מזה, תלוי מאוד.
יש נרקיסיזם בריא, יש נרקיסיזם כתכונת אופי, וכן, יש גם הפרעה נפשית. תופעה זו היא הפרעה אישיותית, שהלוקים בה עסוקים בצרכים האנוכיים שלהם ובמשוב שהם מצפים לקבל מהסביבה, עד כדי כך שאינם מהססים לפגוע בסובבים אותם על מנת להאדיר את עצמם או להדגיש את ערכם בעיני עצמם ובעיני הסובבים אותם.
חוץ מזה, תלוי מאוד.
יש נרקיסיזם בריא, יש נרקיסיזם כתכונת אופי, וכן, יש גם הפרעה נפשית. תופעה זו היא הפרעה אישיותית, שהלוקים בה עסוקים בצרכים האנוכיים שלהם ובמשוב שהם מצפים לקבל מהסביבה, עד כדי כך שאינם מהססים לפגוע בסובבים אותם על מנת להאדיר את עצמם או להדגיש את ערכם בעיני עצמם ובעיני הסובבים אותם.
בהחלט
יש הבדל בין נרקיסיזם נורמלי לבין הפרעה כזו
יש הפרעה שנקראת הפרעת אישיות נרקיסיסטית וכן צריך אבחון בשביל לדעת אם יש לך אותה או לא
יש הבדל בין נרקיסיזם נורמלי לבין הפרעה כזו
יש הפרעה שנקראת הפרעת אישיות נרקיסיסטית וכן צריך אבחון בשביל לדעת אם יש לך אותה או לא
לא, כי מבחינה מדעית זה לא הפרעה נפשית ואי אפשר לאבחן את זה
זאת לא הפרעה נשית
ואם התכוונת לנפשית אז זה גם לא
ואם התכוונת לנפשית אז זה גם לא
איך זה הפרעה נשית בדיוק
באותו הנושא: