4 תשובות
^היא צודקת,השיער שלי היה גלי לפני בגלל זה נשאר לי להרבה זמן,עדיף להתייעץ עם ספר
אני עשיתי משי והיא הרבה יותר טובה מאורגנית .
אני עשיתי אורגנית היא מהממת
עשיתי הודית והיא ממש שיקמה לי את השיער