2 תשובות
בכללי מגב זה הרבה יותר טוב מתפקידים אחרים בצהל מכל מני סיבות
אבל הביקוש שם גבוה מאוד
אבל הביקוש שם גבוה מאוד
מגב- קודם כל אומר מראש היחידה מלאה בערסים שחושבים שהם התגייסו כדי לתת מכות לערבים, טונות כנל על פרחות.
לפני שאתה מגיע תתאמן על לעשן עם מבט מאיים ותשמע מלא מזרחית.
יחידת המסתערהים זה כבר משהו אחר, חברה הרבה הרבה יותר איכותיים.. אך מאד מאד קשה להגיע לשם והגיבוש הוא בין הקשים בצהל אם לא הכי קשה.
א
אנשים מעדיפים מגב רק בגלל תנאים, זהו.
לפני שאתה מגיע תתאמן על לעשן עם מבט מאיים ותשמע מלא מזרחית.
יחידת המסתערהים זה כבר משהו אחר, חברה הרבה הרבה יותר איכותיים.. אך מאד מאד קשה להגיע לשם והגיבוש הוא בין הקשים בצהל אם לא הכי קשה.
א
אנשים מעדיפים מגב רק בגלל תנאים, זהו.
אנונימי
באותו הנושא: