22 תשובות
מה קרה? תשלחי לי הודעה
למה שתשאלי את זה?
אנונימית
הכל טוב?
אנונימית
אל תעשי את זה בבקשה
את יכולה לדבר איתי בפרטי
אני מתלבטת אם לענות על זה
לא לעשות את זה. אם את צריכה לדבר אני פה. אל תשכחי שזו תקופה של כמה זמן והיא בסופו של דבר תעבור וחבל לאבד את החיים שלך בגלל התקופה הזו. יש לך עוד ככ הרבה לחוות...
הכל בסדר? אם את רוצה לדבר תשלחי לי הודעה
רוצה לדבר??אני לא יודעת עד כמה אני יכולה לעזור לך אבל אני פה אם תיצטרכי משהו
תרגישי בנוח אחותי
אל תחשבי אפילו לכוון כזה

תעריכי את מה שיש לך, העולם יפה.
אין לאף אחד זכות לתת לך דרכים להתאבד.
תרגעי, העולם טומן הפתעות בחובו.
וכמובן שממליץ לך לפנות לער"ן.
אנונימי
חיימשלי למה שתרצי להתאבדד העולם נפלא וגם אם לפעמים יש משהו לא טוב אחרי זה ישתפר מדברת איתך משהי שרצתה להתאבד מלפני כמה שנים אבל אז הבנתי כמה החיים יפים בואי לפרטי❤❤
אני אגיד לך.
זה לא להתאבד.
לא.
להתאבד זה פתרון קבוע לבעיה זמנית ,
את יכולה לפתור אותה בקלות ולצאת מזה גם בלי לוותר על החיים היקרים שלך
תשלחי לי הודעה אהובה אנסה לעזור כמה שאפשר❤
אל תעשי/ה את זה את/ה מושלם/ת בעצמך חיבוק גדול❤
כמו שכתבו פה לפני להתאבד זה לא פתרון לשום דבר, כנראה שיש לך בעיות בחיים שאת יכולה לפתור גם מבלי להתאבד
למה זה ירד מהחמות
ולשאלה אל תתאבדיי דיי בבקשה ממך את חשובה לכולם!!!
התאבדות זה משהו זמני לבעיה זמנית, אל תעשי את זה כמה כשאת מרגישה שהעולם רע, תמיד צריך להסתכל על הטוב.
יש פה הרבה אנשים שאוהבים אותך ודואגים לך אני ועוד כל החברה שפו, אז אנא ממך לא לעשות שטיות.
אנחנו פה לעזור בך ולתמוך בך תמיד.
סתכלי כמה אנשים אוהבים, אנשים פה בשבילך בשביל לעזור לך ❤
שולח לך מפה חיבוק ענק.
אם תרצי אנ יפה תמיד כאן בפרטי לעזור לך.
את חשובה לכולנו.
שמעי החיים לא פשוטים, גם לי גם לך וגם לכולנו אבל זה רק תקופות אני לא יודע מה קרה לך ומה עובר עליך כרגע, אבל אני יודע כשאת חזקה אל תתני למחשבות הסתמיות האלה להיכנס לך לראש.
את בסוף תצחקי כל העבר שהיא לך ותראי שבסוף הדרך יהיה לך טוב.

עריכה: בבקשה אל תתני לנו מינוסים, אנחנו רוצים לעזור לך, תדעי לך כשאנחנו כאן לטובתך.
אל תעשי זאת, אינני מתכוון לזלזל בבעיותייך, כי אינני יודע מה הן ומה הביא אותך להחלטה שכזו, אולם יש לך את כל החיים לפנייך, כשהשמש תזרח עוד כמה זמן את תביני עד כמה זה טוב שאת חיה, אני יודע שאינך רואה דרכים אחרות להתגבר על כך כרגע, ואני יודע שהשמיים אפורים, אולם את תמצאי דרך אחרת להתגבר על מצבך, אני יודע שאת חושבת שלאף אחד לא אכפת, אבל זה לא כך, אם תעשי את המעשה הנוראי הזה את לא תביני איזה צער תגרמי, מה עם החלומות שלך? האם את מוכנה לוותר עליהם כך בפזיזות רק על סמך החלטה אחת בזמנים אפלים? זכרי שכ שמעונן בחוץ תמיד יהיה יום שמשי, בבקשה,אל תעשי זאת, והעובדה שאני ועוד הרבה פה פונים אלייך ומתחננים שלא תעשי מעשה זה, למרות שאיננו מכירים אותך, אנחנו באנו לתמוך בך, כותבים לך ומקשיבים לך. יש אנשים טובים שמוכנים לעזור לך, פני לער"ן או לסה"ר, השיחות אנונימיות לגמרי.
בבקשה לא. זה פתרון קבוע לבעיה זמנית, אם את רוצה בואי לפרטי ❤
היי לך..
כל כך מעט מילים.. אבל מטלטלות ומרעידות את הלב..
שומעת את הרצון אולי לסיים את החיים.. לא כתבת יותר מזה אז אני מניחה שאת מאוד סובלת ומשהו כאן מגיש לך פשוט יותר מדי..
ובכל זאת, בחרת לכתוב כאן.. אולי היית רוצה שמישהו יראה, שמישהו ישמע..
לכן אני מזמינה אותך לפנות אלינו לצ'אט של סה"ר שהוא אנונימי לחלוטין, ואנחנו פשוט איתך.. נקשיב וננסה לעזור..
אנחנו נחכה לך..
שלך,
מתנדבת סה"ר
(מצורף לינק לצ'אט)
אחותי את לא הולכת לעשות את זה בבקשה ממך אני מיתחננת