5 תשובות
אני חושבת שזה בעונה 7 או 8 סליחה אם אני טועה
בתור אחת שכל חייה זה בובספוג אני מאוכזבת מעצמי שאני לא זוכרת את זה
טוב זה בטח בגלל שהזיכרון שלי פח
לדעתי בעונות החדשות אני לא בטוחה
מה זה בכלל בעונות הראשונות
בין עונה 1 ל4 אני חושבת ש3
שהם בשביתה לא?גם לי נראה 2,3