8 תשובות
הוא יכול נראה לי אבל אין סיבה להגיד את זה כל כך
הוא יכול
שואל השאלה:
כי ראיתי בטיקטוק כאלה שהם חצי ונראים לבנים ולא אומרים את הנ וורד כי הם לא חווים את הגזענות בגלל שהם עוברים כלבנים
אנונימית
זה תלוי יש גם שחורים שבוחרים לא לומר את המילה
שואל השאלה:
לדעתי כאלה שהם חצי ונראים לבנים יכןלים להגיד כי אומנם הם לא חווים גזענות אבל כשמגלים שהם חצי שחורים אז היחס כלפיהם כן שונה
אנונימית
אם אתה שחור לא משנה אם חצי או מלא אתה יכול להגיד
שואל השאלה:
^ואם הוא רבע שחור?
אנונימית
זה לא משנה אם הוא נחשב שחור הוא יכולה להגיד