3 תשובות
את יכולה להתחיל נהיגה בלי תיאוריה אבל עד עשרה שיעורים, מאז יש מורים שמתעקשים על זה ולא ממשיכים ללמד ויש כאלה שמעלימים מזה עין אבל לא יגישו לטסט בלי תיאוריה כמובן, ממליצה לעבור תיאוריה לפני התחלת הנהיגה, זה עוזר ממש ;)
לא אתה יכול לעשות חמש שיעורים ראשונים בלי תאוריה ומשם לא יאפשרו לך
לדעתי אפשר רק איזה 5 שיעורים ראשונים בלי תיאוריה, השאר חייב תיאוריה
באותו הנושא: