6 תשובות
תקשיבי שהייתי בגיל שלך גם לי היה מלא ידידים בני 17/18 וממש התחברתי אלייהם הם סתם ניצלו אותי וגם ניתקו קשר בלי סיבה
שחררי ממנו
שואל השאלה:
לאא הוא לא כזה בכלל באמת שהוא לא כזה הוא ממש נחמד וילד טוב הוא לא מדבר עם בנות בגילי הוא לא מהאלה הערסים הוא קצת חנון לא כל כך ממש קצת הוא לא מנצל אותי נשבעת אבל זה מעניין אותי למה הניתוק קשר הזה הוא פשוט הפסיק לשלוח הודעות וזה כל כך כואב כי היינו בקשר ממש הדדי ונקי וטוב זה שורט תלב ממש והוא לא הראשון שקרה לי איתו פגיעה אבל זה פשוט כואב הוא באמת ממש חמוד ושאלתי אותו למה אתה לא שולח הודעות הוא אמר לי את לא מדברת כאילו מה אני צריכה תמיד להתחיל שיחה? כי בדרך כלל דיברנו רגיל בימים רגילים זה פשוט לא כיף להרגיש תתחושה של ניתוק
לא לא גם הם היו ככה והתאהבתי באחד מהם והוא לא יודע כן
אבל ליידי הם התנהגו ממש יפה וזה והיה איזה יציאה אחת שלא באתי ואז הם צחקו על המשקל של חברה שלי בפנים שלה

בנים יודעים להעמיד פנים אל תיהי תמימה
שואל השאלה:
לאא באמת אני פגשתי אותו פעם אחת והוא חיבק אותי והיה ממש נחמד אני מכירה גם את חברים שלו הם לא כאלה באמת באמת הוא ממש נחמד לא קשור לתמימה בטוח הוא קצת ממזר ערמומי וכאלה בקיצור תחמן אבל הוא גם נחמד מצד שני אתמול התקשרתי עם בחרה שלי אליו מחסוי
גם אני התחבקתי איתם וגם אני התאהבתי בילד אנימה. הוא היה זבל של החיים
שואל השאלה:
יש ויש אם היית רואה תדיבור עם שלנו היית אומרת חמוד באמת הוא זהב של ילד