6 תשובות
מאכזב מצטערת
שואל השאלה:
מה את רואה בו כמאכזב? אני חיכיתי לו שנתיים ולא התאכזבתי
ההפקה הייתה מעולה
והיו אחלה בחלה של שירים
מה את רואה בו כמאכזב? אני חיכיתי לו שנתיים ולא התאכזבתי
ההפקה הייתה מעולה
והיו אחלה בחלה של שירים
קשה להסביר אני פשוט ציפיתי ליותר ממנו,זה נשמע כאילו הוא מקלל אבל לא קללות של סאנ אופ ביצ זה קשה להסביר אני פשוט ציפיתי למשהו אחר
שמיעה ראשונה ממש התבאסתי אבל עכשיו אני שומע שוב ויש כמה שירים טובים
שמעתי שמיעה ראשונה, בנתיים לא שמעתי שום דבר שיהיה שווה להמתין בשבילו שנתיים שלמות. רוב השירים ממש גם ממש קצרים. שמעתי את זה פעם אחת בנתיים והתאכזבתי. זה לא משתווה בשום צורה לdie lit שהיה אלבום ממש אבל ממש טוב. אלבום כזה לא שווה שנתיים. בנוסף אין פיצ'ר של עוזי :(
שואל השאלה:
רוב הפיצרים המדוברים הם בדלוקס ולפי דעתי האורך של השירים ממש סבבה
גם אין לא אהבתי שמיעה ראשונית אבל כל הפרויקט גדל עליי אחרי כמה שמיעות
רוב הפיצרים המדוברים הם בדלוקס ולפי דעתי האורך של השירים ממש סבבה
גם אין לא אהבתי שמיעה ראשונית אבל כל הפרויקט גדל עליי אחרי כמה שמיעות
באותו הנושא: