11 תשובות
בצו ראשון לא מורידים בגדים
(אצל בנות)
הם עלולים לחשוד. תנסי להסביר, יש מצב שישלחו אותך לקב''ן על זה.

^כן מורידים בגדים, פשוט חלק לא מבקשים.
FML
שואל השאלה:
אני מתחילה לדאוג
אני נשבעת ביקר לי שלא עושים לי כלום, לא בבית ולא בשום מקום אחר
אנונימית
שואל השאלה:
יש דרך לצאת מזה?
אנונימית
את בטוחה שאת לא נתקעת בדברים? אולי מתוך שינה? אם לא, כדאי שתלכי לרופא. אני לא רוצה להלחיץ, אבל זה כן יכול להצביע על דברים מסוכנים *לעיתים רחוקות*.
FML
שמעי הם יכולים לחשוד
נגיד לחברה שלי ראו חתכים(היא חתכה בעבר) ושתחו אותה לקבן

בתכלס יש מחלה כזאת שלפעמים מופיעים סימנים כחולים, זה חוסר בוויטמנים או משהו
תבדקי אצל הרופא משפחה גם בשביל שתדעי מה זה
וגם שאם בתו ראשון חשאלו אותך על זה תהיה לך תשןבה
אנונימית
זה יכול להיגרם מתרופות מסויימות, מזון, אבל גם ממחלות כמו- hemophilia, thrombocytopenia, factor v deficiency ועוד כמה מחלות (אבל אם יש לך את זה יהיו לך עוד סיפטומים, כמו צינון או דימום מהחניכיים).

הסיכוי שזה משהו מסוכן נמוך, אני פשוט חושבת שתמיד עדיף לא לקחת סיכון וללכת להיבדק.
FML
אין לי ידע רפואי מספק כדי להגיד לך אם זה יכול להצביע על משהו, ואני מעדיפה לא לנחש ולהטעות, ובכך להפחיד אותך.
לכי לרופא.
מקווה שזה באמת רק משינה ולא משהו אחר.
בהצלחה בצו הראשון :)
FML
שואל השאלה:
fml מה זאת אומרת דברים מסוכנים?
אנונימית
שואל השאלה:
אם זה משינה אז אני ממש לא שמה לב, ובכללי אני לא ממש נתקעת בדברים ..
תודה בכל זאת
אנונימית
שואל השאלה:
הייתה לי דלקת חניכיים אבל זה הפסיק, נחשב?
מקווה שזה רק מהשינה
תודה :))
אנונימית